loading...
برترین بازی ها و برنامه های آندروید
ahmad بازدید : 80 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (1)

Best%20Of%20Bach دانلود برترین آثار کلاسیک موسیقیدان معروف آلمانی یوهان سباستیان باخ   Johann Sebastian Bach

در این پست متفاوت سانگ سرا سعی خواهد کرد ضمن معرفی کامل از یکی از موسیقدانان دهه های دور موسیقی که به سال ۱۷۴۷ میلادی برمیگرد قصد انتشار برترین آثار آن را نیز دارد.یوهان سباستیان باخ شاید اسم آن برای شما بسیار آشنا باشد و یا حداقل اسم آن را در رده ی موسیقدانان بزرگی همون بیتهون و موزات و … شنیده باشید.بله یوهان سباستیان باخ نیز یکی از برجسته ترین آهنگسازان آلمانی می باشد که لطافت قوی موسیقی باخ و گستردگی حاصل هنر وی، او را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین آهنگسازان غرب در سنت تُنال مشهور ساخته‌است.باخ یکی از معروف ترین چهره هایی بود که باز ساز ارگ به نواختن و ساخت موسیقی با این ساز می پرداخت. کلمه اُرگ گرفته شده از کلمه یونانی όργανον ارگانون به معنی ابزار، عضو یا وسیله از سازهای بادی است که نت‌های آن بر روی صفحه‌کلید اجرا می‌شود. این ساز از قدیمی‌ترین سازها در فرهنگ اروپائی است و در اجرای موسیقی مذهبی و کلیسائی از دیرباز بکار می‌رفته‌است. در منابع عربی و فارسی قدیم به این ساز ارغنون می‌گفتند.سانگ سرا در این پست مجموعه که با نام بهترین آثار باخ نام دارد را برای شما در نظر گرفته است که ضمن آشنایی با این موسیقیدان برترین آثار او را با کیفیت عالی دریافت و آن را به گنجینه ایی آثار بی کلام خود بیافزایید.

 

 

 

Johann%20Sebastian%20Bach دانلود برترین آثار کلاسیک موسیقیدان معروف آلمانی یوهان سباستیان باخ   Johann Sebastian Bach

یوهان سباستیان باخ (به آلمانی: Johann Sebastian Bach)‏ ‏ (۲۱ مارس ۱۶۸۵ – ۲۸ ژوئیه ۱۷۵۰) آهنگساز و نوازنده ارگ آلمانی بود که آثارش برای دسته آواز، ارکستر و تک‌سازها، تقریباً تمام انواع متفاوت موسیقی دورهٔ باروک را دربرمی‌گیرد و موسیقی آن دوران را به بلوغ خویش رسانده‌است. با وجود اینکه او شکل تازه‌ای را از موسیقی ارائه نکرد، ولی توانست سبکِ شایع در موسیقی آلمان را با فنون کنترپوان، غنی سازد. این فنون، مبنی بر تنظیم چیدمان هارمونیک و موتیف در مقیاس کوچک و بزرگ بود و همچنین سازواری ریتم‌ها و بافت‌های برگرفته از موسیقی کشورهای دیگر چون ایتالیا و فرانسه را شامل می‌شد.لطافت قوی موسیقی باخ و گستردگی حاصل هنر وی، او را به عنوان یکی از بزرگ‌ترین آهنگسازان غرب در سنت تُنال مشهور ساخته‌است. با توجه به عمق معنایی، قوّت فنی و زیبایی هنرمندانه، آثاری چون کنسرتوهای براندنبورگ، سوئیت‌ها و پارتیتاها برای ساز کلاویه‌ای، مس در سی مینور، پاسیون به روایت متای قدیس، پیشکش موسیقایی، هنر فوگ و تعداد فراوانی کانتات که ۲۲۰تا از آنها برجامانده‌است، را می‌توان نام برد. نمونه‌ای از این ویژگی سبک‌گرایانه را در قطعهٔ زیر، در همسرایی «شکوه خداوند هماره در اوج باد» (به آلمانی: Ehre sei Gott in der Höhe)‏ از ارتاریوی کریسمس، تصنیف‌شده به سال ۱۷۳۴ طی دوران بلوغ هنری وی، می‌توان مشاهده کرد.

برای دانلود آلبوم به ادامه مطلب بروید

ahmad بازدید : 367 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود سمفونی بسیار زیبای شماره 9بتهون

لینک دانلود با کیفیت عالی:

http://s5.picofile.com/file/8139917876/Beethoven_Symphony_No_9_in_D_minor_Choral_Op_125_I_Allegro_ma_non_troppo.mp3.html

ahmad بازدید : 107 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود آهنگ فوق العاده زیبا ی اند تیتل از کمپانی کونامی که برای بازی متال جر سولد اتخاب شده است

لینک دانلود:http://s5.picofile.com/file/8139914068/1_.mp3.html

ahmad بازدید : 568 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

محصولی از کمپانی گیم لافت 

معرفی جدیدترین نسخه معمولی به همراه نسخه نایاب مود شده

هر دو نسخه معمولی و مود شده به تفکیک از ادامه مطلب قابل دانلود است 

پس از ساخت بازی Temple Run کمپانی های نرم افزاری زیادی بازی هایی در سبک این بازی ساختند که حالا شاهد ساخت بازی ای دقیقا با همین سبک و محتوا با نام Danger dash از کمپانی گیم لافت می باشیم .

Danger Dash 3.0.2

در این بازی خوش ساخت شما در نقش یکی از قهرمانان داستان قرار می گیرید که می بایست برای نجات زندگی خود بدوید و مصنوعات و مواردی را که در سر راه شما قرار می گیرند  را جمع آوری کنید، ماموریت ها را به انجام برسانید، از خطرات فرار کنید و از دست ببرهای شیطانی فرار کنید و در نهایت تبدیل به یک ماجراجوی واقعی شوید . این بازی زیبا از ادامه مطلب همین پست با لینک مستقیم قابل دانلود است .

Danger Dash 1.0 (3)

برای دانلود و جزئیات بیشتر به ادامه مطلب بروید

ahmad بازدید : 46 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

رکورد  دانلود ۵۰ میلیون بار طی ۲ هفته و امتیاز 4.5 ار 5 در گوگل پلی

نسخه معمولی + نسخه نایاب مود شده


ه همراه نسخه مخصوص پردازنده ها و گوشی های ضعیف ( نسخه ARMv6 )

 

قصد معرفی بازی ای هیجان انگیز و فوق العاده با گرافیک بسیار تماشایی و دیدنی را داریم .  Temple Run 2 این بازی بسیار زیبا و پرطرفدار که به تازگی نسخه جدید آن از سوی Imangi Studios  برای گوشی های اندروید نیز منتشر شد

 

Temple Run 2

 

این بازی با بیش از 170 میلیون بار دانلود در سرتاسر جهان به یکی از هیجان انگیزترین و پرطرفدارترین بازی های آندروید تبدیل شده است و جایگاه اول را از بازی Angry Birds نیز بگیرد . Temple Run تعریف جدیدی از بازی‌های گوشی‌های هوشمند و تبلت‌ها را ارائه کرده است.اما اکنون می‌توانید در دومین قسمت این بازی تجربه‌ی لذت‌بخش‌تر و پرهیجان‌تری که تا کنون تجربه نکرده بودید را تجربه کنید.

ویژگی ها :

** گرافیک فوق‌العاده زیبا و بدیع نسبت به نسخه‌ی پیشین
** محیط‌های متنوع و جدید
** موانع متعدد و چالش‌برانگیز
** دستاوردها و قدرتهای جدید
** شخصیت‌های متعدد با قدرتهای مختص به خود

جزئیات در ادامه مطلب

ahmad بازدید : 562 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

این بازی از نظر گیم پلی و داستان بازی امتیاز 5.0 از 5.0 را کسب کرده است 

نسخه مخصوص تمام پردازنده های Adreno-Mali-Powervr-Tegra

 

The Walking Dead را می توان تا این لحظه بهترین بازی سال 2014 از لحاظ گیم پلی و داستان ، انتخاب نمود . این بازی داستانی بسیار مهیج دارد که فکر و ذهن شما را به صورت کامل درگیر خود کرده و می توانید ساعت ها از این بازی لذت ببرید .  داستان بازی به این صورت است که شخصیت اول بازی یعنی لی اورت، یک جنایتکار محکوم شده به اعدام است که حالا شانسی دوباره برای او در نظر گرفته شده تا در میان مردگان زندگی کند و مسیر زندگی خود را تغییر دهد . در مراحل بازی با افراد دیگری که مسیر زندگی شان مانند شما رقم خورده نیز آشنا می شوید و همچنین وظیفه دیگر یعنی مراقبت از یک دختر یتیم به اسم کلمانتین نیز بر عهده شما می باشد .

The Walking Dead Season One 1.05

 

ویژگی های بازی The Walking Dead : 

** کسب بیش از ۹۰ عنوان از بهترین بازی های سال
** گرافیک HD و انیمیشن های دیدنی و خاص
** ماجراجویی و انجام ماموریت های مختلف در مکان هایی شگفت انگیز
** ملاقان با شخصیت های جالب و جدید در طول بازی
** مواجه شدن با انواع زامبی های فوق العاده وحشتناک و دلهره آور
** گیم پلی بسیار عالی و روان که نظیر آن را در کمتر بازی ای دیده اید

جزئیات بیشتر در ادامه مطلب

ahmad بازدید : 143 چهارشنبه 19 شهریور 1393 نظرات (0)

سر انجام کمپانی بزرگ یوبی سافت نسخه جدید بازی کیش آدم کش یعنی  Assassin’s Creed Pirates  را برای اندروید نیز منتشر کرد. در Assassins Creed Pirates  شما در نقش یکی از بزرگترین و ترسناک ترین دزدان دریایی کارائیب  ظاهر خواهید شد.  Alonzo Batilla کاپیتان جوان و جاه طلبی که درصدد است تا دریا ها را فتح کند، کشتی ها را غارت کند و بر ثروت و قلمرو خود بیافزاید.

Assassin's Creed Pirates 1.2.1

بازی دارای گرافیک فوق العاده و موسیقی بی نظیر است و برای اجرا آن حتما به سخت افزار بالایی نیاز خواهید داشت

قابلیت های این بازی:

  • شرکت در جنگ های دریایی گوناگون
  • قابلیت ارتقای کشتی و جنگ افزار ها
  • افکت های 3 بعدی زیبا
  • جستجو به دنبال گنج در کارائیب
  • از بین بردن شوالیه های معبد
  • جزئیات بیشتر در ادامه مطلب
ahmad بازدید : 175 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

با اجرای 100% آفلاین و تست شده بدون کوچکترین مشکل لایسنس و ارور و بدون نیاز به ذره ای دانلود + آموزش تغییر زبان


محصولی از کمپانی معتبر و مطرح Gameloft

 

توجه : دیتای این نسخه obb نیست و باید در مسیر Android/data کپی شود ، لطفا دقت نمایید

The Dark Knight Rises  یا همان بازی بتمن که می توان گفت یکی از هیجان انگیزترین و پرماجرا ترین و داستانی ترین بازی های ساخته شده توسط کمپانی گیم لافت برای گوشی های اندرویدی است . تنها نام این بازی معروف به طور کامل گویای داستان بازی می باشد که در کنار گرافیک خارق العاده ای که گیم لافت برای این بازی تدارک دیده لذت گیم پلی آن دو چندان شده است .

The-Dark-Knight-Rises-0

اساس کار apktops و آنچه که apktops را از سایر سایت ها متمایز می سازد معرفی و ارائه نرم افزارها و بازی های تست شده است . طوری که نرم افزار و بازی مورد نظر در صورت متناسب بودن سخت افزار گوشی کاربر برای اجرای آن نرم افزار و بازی به طور قاطع اجرا و قابل استفاده خواهد بود . لذا از آن جایی که apktops  همانند اکثر سایت های ایرانی رویه معرفی پست های فله ای و تست نشده را پیش نگرفته منتظر بودیم تا کرک معتبری از این بازی ساخته شود که کاربر پس از اینکه هزینه و زمان زیادی را صرف دانلود این بازی و دیتای حدود 700 مگابایتی اش می کند به طور کامل قادر به اجرای آن باشد . داستان بازی The Dark Knight Rises تقریبا بر اساس رخداد های به وجود آمده در فیلم آن میباشد. اگر شما فیلم بتمن را ندیده باشید بازی آن میتواند کمبودش را جبران کند. البته بازی نسبت به فیلم دارای آزادی های بیشتری در خود میباشد. برای مثال مراحل اضافی در بازی وجود دارد که اصلا در فیلم هیچ جایگاهی ندارد. این مراحل اضافی بسیار مناسب نیز میباشند زیرا وقتی داستان بازی تمامی میشود شما باز هم مراحلی را برای پشت سر گذاشتن دارید. در این بازی باید از روی سقف ها بپرید و از گجت های بسیار جالب در بازی استفاده کنید و در آخر از چیز های مهم در شهر گاتهام محافظت نمایید.جزئیات بیشر و دانلود فارسی به ادامه مطلب بروید


ahmad بازدید : 1930 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

سرانجام انتظارها به پایان رسید و بالاخره بازی Grand Theft Auto: San Andreas که مدتی پیش برای گوشی های آیفون و سیستم عامل ios ساخته شده بود تنها چند ساعت پیش برای آندروید ریلیز شد و در گوگل پلی قرار گرفت که هم اکنون نسخه تست شده و کاملا آفلاین آن به همراه دیتا  از طریق وب سایت Apktops در اختیار شما می گیرد . این بازی در واقع همان بازی  ای است که مدت ها پیش برای کامپیوترهای خانگی عرضه شد و در بین ایرانیان هم با نام GTA 5 رواج پیدا کرده بود و راک استار سازنده این بازی هم توانست جوایز و امتیازات متعددی را از ساخت و عرضه این بازی به دست آورد .

Grand Theft Auto San Andreas 1.02

داستان بازی GTA San Andreas مربوط می شود به شخصیت اصلی داستان بازی یعنی cj که به شهر San Andreas  سفر می کند اما توسط پلیس شهر دستگیر و پس از بررسی سابقه قبلی اش بازداشت می شود و پلیس وی را به مناطق خلوت شهر برده و از ماشین به بیرون پرت می کند . حال شما پول و هیچ چیز دیگری به جز لباسی که بر تن دارید را ندارید و می بایست برای زنده ماندن دست به هر کاری بزنید و برای خود پول دربیاورید و با  باندهای خیابانی ، قاچاقچیان مواد مخدر و اسلحه و غیره رابطه برقرار کنید و به طور کلی از هر راهی که می توانید برای امرار معاش خود پول در بیاورید .ادامه در ادامه مطلب

ahmad بازدید : 83 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

مطمئنا Real Racing را می شناسید! بازی ای که می توان آن را در تمام نسخه ها ، گرافیکی ترین بازی تولید شده با سبک اتومبیل رانی  برای گوشی های اندرویدی برشمرد . حال EA تصمیم به تولید نسخه 3 ازاین بازی با گرافیک واقعا تماشایی را کرده و حالا Real Racing 3 آمده است که بگوید باز هم برنده و پیشتاز است!  بهتر از تصاویری از محیط بازی را با هم ببینیم . نسخه جدید بازی مسابقات اتومبیل رانی Real Racing هم اکنون از طریق Apktops معرفی می شود و در این نسخه نیز همانند نسخه های قبلی شاهد گرافیک فوق حرفه ای و مناظر و صحنه های اتومبیل های واقعا طبیعی و واقعی هستیم .

Real Racing 3 2.5.0 (2)

در سومین نسخه از3  Real Racing ، خودروهایی از کمپانی های مشهور پورشه ، لامبورگینی ، آئودی و بوگاتی انتظار شما را می کشند . حال آنکه با بهره گیری از قابلیت مولتی پلیر ، امکان انجام بازی به صورت چند نفره به همراه دوستان تان در این نسخه وجود خواهد داشت .طراحی اتومبیل ها بسیار واقعی و با در نظر گرفتن تمامی جزییات آنها می باشد . ۴۵ خودروی مختلف که ۲۲ عدد از آنها برای اولین بار در بازی های ریسینگ ساخته شده برای موبایل حضور دارند .برای داشتن یک بازی پویا و واقعی نه تنها اتومبیل های واقعی ، بلکه مردمان واقعی و مکان های واقعی نیز باید وجود داشته باشند که خوشبخاته هر سه مورد در Real Racing 3 لحاظ شده اند . انتخاب های شما در این بازی به صورت خارق العاده ای افزایش پیدا کرده است . بیش از ۹۰۰ رویداد مختلف نظیر جام ، رقابت های تکی و … برایتان فراهم گردیده اند . افزون بر این خواهید توانست اتومبیل های خود را با آپگرید کردن قسمت های مختلفشان ، به بالاترین سطح عملکرد رسانید و قدرت و سرعت را هنگام استفاده احساس کنید .برای دانلود فایل دیتا و apk بازی و مطالعه راهنمای استفاده از فایل دیتا به ادامه مطلب مراجعه نمایید .

ahmad بازدید : 52 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

جدیدترین نسخه آفلاین و انگلیسی آسفالت 8 بدون نیاز به اینترنت تنها در آندروید جی یافت می شود و سایت های پرمدعا هنوز این نسخه را منتشر نکرده اند!

 

نسخه مود شده با پول بینهایت (نسخه معمولی به زودی)

تست شده بر روی نوت 3 با اندروید 4.3

سرانجام همان طور که انتظار میرفت نسخه جدید بازی هیجان انگیز و گرافیکی مسابقات اتومبیل رانی Asphalt  با نام Asphalt 8 Airborne آسفالت 8 نیز توسط کمپانی Gmaeloft ساخته شد. در بازی آسفالت 8 همانند نسخه های پیشین بازی که قبلا در Apktops معرفی شده بود شما باید  با شرکت در مسابقات گوناگون پول و حجم بیشتر برای نیترو بدست آورده و حتی می توانید با انجام حرکات نمایش با اتومبیل خود همچون دریفت و ….  نیتروی بیشتری و سریعتری  را به اتومبیل خود اضافه کنید. شما دارای ۳ مرحله نیترو هستید که وابسته به مقدار نیترویی است که شما دارید.

Asphalt 8 Airborne 1.4.1e

 

اگر شما بیشترین مقدار نیترو را داشته باشید میتوانید از قدرت سوپر پاور استفاده کنید که صفحه نمایش شما به رنگ آبی میشود و مسیر جلوی شما نیز کمی تاریک می گردد و اتومبیل شما با سرعتی باور نکردنی به جلو پیش می رود .  گرافیک بازی آسفالت 8 بسیار تاثیر گذار و خیلی بهتر از نسخه های قبلی عمل کرده است به گونه ای که محیط بازی دارای جزییات بیشتری بوده و مدل های مختلف اتومبیل نیز واقعی تر از قبل به نظر میرسند. هم چنین باید به نورپردازی بازی نیز اشاره ای کنیم که عالی به نظر می آید و درخشان بوده و محیط دور و بر خود را بازتاب میکنند، همانند ساختمان های کنار جاده، بنر های بالای سر اتومبیل و آتش بازی هایی که در بعضی از مراحل وجود دارند .

از ویژگی های این نسخه از بازی آسفالت 8 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

ویژگی ها : 

**  گرافیک HD
**  تصاویری خیره کننده
** سیستم آسیب دقیق
** موسیقی شگفت انگیز
**  مانور دادن از طریق موانع پرشی
**  8 فصل و 180 حوادث در حالت حرفه ای
**  کشف مقدار زیادی از میانبرهای مخفی
**  به اشتراک گذاشتن دستاوردهای مسابقه خود
**  47 خودرو با عملکرد بالا مانند لامبورگینی، بوگاتی ویرون، فراری
**  مکان های عجیب و غریب جدید مانند گویان، ایسلند، صحرای نوادا

تفییرات : 

  • لوکیشن جدید: دبی!
  • اضافه شدن 5 ماشین جدید - Mercedes-Benz Biome concept car, the Nissan GT-R NISMO
  • اضافه شدن فصل های جدید
  • قابلیت رای گیری تعداد دور ها در حالت چند نفره
  • جزئیات بیشتر در ادامه مطلب

ahmad بازدید : 1242 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

اضافه شدن جام جهانی 2014 برزیل - THE 2014 FIFA WORLD CUP BRAZIL

 

نسخه کرک شده بازی فیفا با آموزش آنلاک ( بدون نیاز بهFreedom و بدون نیاز به روت )

به همراه فایل گزارشگر انگلیسی به صورت کاملا تست شده

انتظارها به سر رسید و FIFA 14 by EA SPORTS بازی ای که تمام فوتبال دوستان و علاقه مندان از روزهای قبل منتظر ریلیز آن بودند سر انجام به طور کامل رونمایی شد و حالا توسط Apktops در اختیار شما قرار می گیرد . دقت نمایید نسخه ای که هم اکنون Apktops به شما معرفی می کند نسخه خریداری شده و پولی بازی است که تمام امکانات بازی و تمام انتخاب های شما در بازی شامل انتخاب لیگ و بازی دوستانه و …. بدون پرداخت پول به صورت رایگان انجام می پذیرد اما نسخه هایی زیادی که در اینترنت و مخصوصا اکثر سایت های ایرانی منتشر شده اند نسخه رایگان و تقریبا بی استفاده بازی است که برای هر عملیاتی حتی یک بازی دوستانه می بایست پول پرداخت نمایید ! بازی فیفا 14 در این نسخه دارای بیش از 33 لیگ با 600 تیم و 16 هزار بازیکن می باشد ؛ از لیگ برتر انگلیس بگیرید تا لالیگا و بوندسلیگای آلمان همگی در این بازی وجود دارند! وجود بیش از 34 استادیوم معتبر از سراسر دنیا و همچنین قابلیت شنیدن و ترجمه بازی به زبان های ایتالیایی، اسپانیایی، آلمانی، فرانسوی و انگلیسی که می تواند یکی از واقعی ترین فوتبال های اندرویدی را برای شما به ارمغان آورد . کنترلرهای لمسی بازی نیز شگفت انگیز است به گونه ای که با نگه داشتن و کشیدن بازیکنان به یک نقطه از زمین آن ها حرکت کرده و قابل کنترل هستند و شوت پر قدرت و شدید نیز تنها با یک لمس امکان پذیر می باشد .

 

FIFA 14 by EA SPORTS™ 1.3.3

FIFA 14 by EA SPORTS™ 1.3.6

FIFA 14 by EA SPORTS™ 1.3.6 (3)

FIFA 14 by EA SPORTS™ 1.3.6 (2)

ویژگی های بازی :

** گرافیک فوق العاده
** کنترل لمسی جدید
** 34 استادیوم معتبر
** بازی شامل 33 لیگ و بیش از 600 تیم
** ارتقاء بازی خود با باز کردن سه حالت اضافی
** خرید و فروش بازیکنان فیفا برای ایجاد تیم فانتزی خود

برای دانلود فایل Apk و دیتای بازی و راهنمای استفاده از فایل دیتا و مطالعه محل کپی مناسب فایل دیتا به ادامه مطلب همین پست مراجعه نمایید .

ahmad بازدید : 293 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

این نسخه proper Patched ( فول پچ ) است و فقط در Apktops معرفی می شود 

بدون نیاز به روت – بدون نیاز به لاکی پچر و بدون نیاز به گوگل پلی مود

بهترین ویدیو پلیر اندرویدی از دیدگاه مدیریت + تمام کدک های مورد نیاز 

به جرات می توان گفت MX Player Pro  بهترین پخش کننده ویدئو برای سیستم عامل اندروید است. دلیل این برتری کاربری آسان نرم افزار با قابلیت های فوق العاده و سازگاری با 99% ابزارهای اندرویدی می باشد.پشتیبانی از پردازنده های چند هسته ای جهت رندر سریع فیلم ها، نمایش زیرنویس های مختلف، محافظت از فایل های تصویری شما و پشتیبانی از اندورید 4.4 از قابلیت های منحصر بفرد این برنامه است.

 

MX Player Pro 1.7.28.20140624

اگر در گوشی یا تبلیت خود چندین پلیر مختلف جهت پخش ویدئو ها نصب کردید به شما پیشنهاد می کنیم تمامی آنها را حذف کرده و آخرین نسخه MX Player Pro را نصب نمایید.

دانلود در ادامه ی مطلب

ahmad بازدید : 33 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

امتیاز در گوگل پلی : 4.4 از 4 – قیمت در گوگل پلی :  3 دلار

احتمالا شما هم بر روی محصولات و کالاهای مختلف کدها و خطوط ردیفی مشکلی رنگی را دیده اید که با نام بارکد شناسایی می شوند. این کدها در واقع  اشکالی بی معنی اما در باطن دارای مفهوم هستند و عبارت یا عددی خاصی را تشکیل می دهند . اگر شما هم علاقه دارید معنی و مفهوم این کدها را شناسایی کنید. Barcode Scanner Plus  نسخه توسعه و بهبود یافته و حرفه ای نسخه رایگان این نرم افزار است که دارای قابلیت ها و سرعتی بیشتری است.

Barcode-Scanner+-(Plus)

دانلود در ادامه مطلب

ahmad بازدید : 21 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

جدیدترین نسخه گوگل کروم اندروید

همان طور که می دانید یکی از مرورگرهای محبوب کامپیوترهای رومیزی با سیستم عامل های لینوکس ، مکینتاش و ویندوز مرورگر کروم  Chrome Browser محصولی از شرکت قدرتمند و بزرگ گوگل است. گوگلی که با سیستم عامل اندروید خود توانست دنیای موبایل و نرم افزارهای آن را زیر و رو کند اما برای ما هم سوال بود که با اینکه اندروید محصولی از گوگل است چرا مرورگر پیش فرض این گوشی کروم نسخه موبایل نیست و یا حتی نسخه ای از کروم برای اندروید ساخته نشده ؟! Chrome Browser نام مرورگر گوگل است که یکی از بهترین مرورگر های دنیا محسوب می شود هم اکنون می توانید نسخه اندرویدی آن را روی گوشی خود داشته باشید. این نسخه مانند نسخه ویندوزی آن از افزونه ها نیز پشتیبانی می کند و دارای ظاهری بسیار زییا و کاربری آسان است.

Chrome-Browser-Android

برای دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

ahmad بازدید : 223 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

 

5 میلیون بار دانلود از گوگل پلی – نسخه معمولی + نسخه مود شده 

Dead Ninja Mortal Shadow از سری بازی های پردانلود و پرطرفدار گوگل پلی و سبک نینجا و اکشن اندرویدی است . داستان بازی مربوط به گستره تاریکی و جهنمی است که بر زمین حاکم شده و قصد دارد جان تک به تک انسان ها را بگیرد . حال شما در نقش یک نینجای مرده لقب دارد و وظیفه هدایت آن را دارید وظیفه دارید از جان انسان ها در سرزمین خود دفاع نمایید .ادامه در

ahmad بازدید : 54 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

نسخه معمولی + نسخه مود شده

OTTTD از سری بازی های جدید ژانر اکشن و استراتژیک اندرویدی است که به تازگی شاهد معرفی و ریلیز آن در گوگل پلی هستیم . این بازی دارای گرافیک فوق العاده و امتیاز 4.5 از 5 در گوگل پلی است که می توان آن را یکی دیگر از برترین های سبک استراتژیک دانست .  داستان بازی به این صورت است که تعداد زیادی زامبی و خونخوار در منطقه وارد و مسلط شده اند . حال شما و سپاهی که فرماندهی آن را بر عهدا دارید وظیفه دارید  که  نیروهای قدرتمندتان را جمع کنید ، برج های دفاعی تان را بسازید و با استراتژی مناسب ، خود و اندک افراد باقی مانده از این مصیبت را زنده نگه دارید .

ادامه مطلب...

ahmad بازدید : 26 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

نسخه جدید با فایل APK و دیتای مجزا برای 4 پردازنده Adreno -Mali -Powervr -Tegra 

نمی دانیم به خاطر دارید یا خیر که نسخه اول بازی DEAD TRIGGER که توانست واقعا کولاکی به پا کند را در پست های قدیمی تر سایت Apktops معرفی کردیم که نکته قابل توجه و شگفتی که در مورد این بازی وجود داشت این بود که علی رغم حجم دیتای تقریبا کم آن گرافیک فوق حرفه ای را در اختیار کاربر قرار می دهد و لذت و هیجان بازی بی نظیر بود . حالا این مژده را به طرفداران این بازی بدهیم که نسخه شماره 2 از این بازی زیبا با نام DEAD TRIGGER 2 با گرافیک فوق حرفه ای هم اکنون در اختیار شماست .

ادامه مطلب...

ahmad بازدید : 60 سه شنبه 18 شهریور 1393 نظرات (0)

سرانجام انتظارها به پایان رسید و شاهد ریلیز نهایی و رسمی بازی Modern Combat 5 هستیم که هم اکنون به معرفی جدیدترین نسخه از آن به همراه دیتا می پردازیم و همان طور که شاهد بودیم و نجواهایی به گوش می رسید این نسخه از بازی همانند نسخه های قبلی به صورت آفلاین نیست و برای اجرا و به طور کلی برای بازی نیازمند به اینترنت دائما متصل است . دقیقا همانند نسخه 2 بازی مرد عنکبوتی که پیش در به صورت آنلاین منتشر شد و در همین پست های قبلی سایت شاهد نسخه آفلاین آن بودیم و امیدواریم این اتفاق برای Modern Combat 5 نیز بیفتد . همچنین در این نسخه شاهد مدت زمان کوتاه تری برای درگیری در هر مرحله هستیم . به عنوان مثال اگر در نسخه های قبلی بازی هر مرحله مدت زمان 15 تا 20 دقیقه زمان می برد در این نسخه این زمان به 5 الی 10 دقیقه کاهش پیدا کرده است!

1.0.1c

ویژگی ها :

** کنترل قابل تنظیم و قابلیت کنترل انواع وسایل نقلیه در بازی
** گرافیک HD خیره کنند و گیم پلی فوق العاده
** جنگ های چند نفره پویا
** انتخاب کلاس مورد علاقه خود
** درگیری وجنگ های چند نفره پرقدرت
** باز کردن سلاح های بهتر و سفارشی کردن سلاح

 

تغییرات : 

** بهبود گرافیک بازی ، بهبود بخش مولتی پلیر بازی ، رفع مشکلات بازی

 

در این نسخه از بازی هم همانند نسخه 3 و 4 داستان بازی مبارزه علیه تروریست هاست و قهرمان داستان هم شخصی به نام کِیدن فینیکس است و البته در این نسخه دو شخصیت دیگر به نام توکورا و رو  ایفای نقش می کنند که در همان ورود اولیه به بازی شاهد دمویی از بازی که نشان دهنده مکالمات و صحبت هایی بین آن ها است می باشیم .همچنین آزادی عمل در این نسخه نیز بسیار پیشرفته کرده و همانند نسخه PC بازی Farcry شما آزادانه قادر خواهید بود به کنترل انواع و اقسام وسایل نقلیه مانند هواپیما و اتومبیل و … بپردازید . فعلا می توان دو ضعف بزرگ این نسخه نسبت به نسخه های قبلی را کوتاهی مراحل و نیاز مبرم بازی به اینترنت و اتصال دائمی و آنلاین دانست . برای دانلود آخرین نسخه از بازی ( نسخه  1.0.1d ) به همراه دیتا به ادامه مطلب همین پست از سایت Apktops مراجعه نمایید . لینک دانلود + محل کپی فایل دیتا+آموزش نصب در

ادامه مطلب...

 

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 19
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 3
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 10
  • باردید دیروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 34
  • بازدید ماه : 41
  • بازدید سال : 247
  • بازدید کلی : 11,121